[cspay-dev] editare

Eduard Tuþescu eduard_tutescu at yahoo.com
Tue Jul 29 00:17:28 EEST 2008

Am mai facut cateva modificari la site [1]
Am adaugat o sectiune noua, in meniul principal : Acasa. Am luat o parte din textul din site-ul proiectului. Cred ca e bine sa punem aici informatii ajutatoare iar sectiunea Asistenta sa cuprinda informatiile din celelalte sectiuni sau sa cuprinda un formular de feedback, prin care sa se raporteze eventualele probleme, prin folosirea unui noi tabele in baza de date, sau direct prin trimitere mail.
    Pentru secretara :
In principiu sectiunea Calendar este finalizata(trebuie verificari ale datelor inainte de adaugarea in baza de date).
In sectiunea orar am modificat modul de vizualizare al tabelului. Numarul implicit de inregistrari care sunt afisate este 10, si poate fi modificat in timp real la 5,10,15,20,30,50 sau toate.
Am definit niste variabile care retin valorile predefinite pentru o parte din campuri(tipul cursului, sala, ziua cursului etc). Am vazut ca se incarca destul de greu pagina cu orarul daca este un formular mare(multe casute de editare etc).
Mai trebuie sectiunea salvare XLS....si sa afisez campurile paritate si paritate_start.

 Pentru profesor
Sectiunea orar este in principiu la fel ca pentru secretara, doar cateva campuri nu sunt editabile. Trebuie sa ne hotaram care campuri sa le afisam.

  Pentru administrator
Am lucrat la sectiunea Conturi, dar se pare se pare ca nu functioneaza cum trebuie pe site. O sa verific tabelele pentru administrator cu cele pe care le am eu si o sa rectific problema.

Am incercat o implementare pentru ascunderea coloanelor [2].

[1]http://anaconda.cs.pub.ro/~cspay/iw2/cspay2/
[2]http://anaconda.cs.pub.ro/~cspay/iw2/cspay2/test.php