[cspay-dev] Cămpuri lipsă

Eduard Tuþescu eduard_tutescu at yahoo.com
Fri Jul 25 23:24:04 EEST 2008

Salut,

  De catre cine pot sa fie editate aceste campuri ? De secretara/profesor , sau de ambii ? In formularul folosit pana acum am vazut ca se putea modifica de profesor/asistent. Fisierul xls era apoi dus la secretariat si restul e neinteresant. Eu cred ca ar trebui sa poata fi modificat doar de secretara, adica in felul asta se stabileste practic numarul de ore predate. Profesorul n-ar trebui sa aiba posibilitatea sa-si aleaga cate cursuri/laboratoare sa tina, nu ?

Eduard.