[cspay-dev] Editare campuri

Alex Eftimie alex at rosedu.org
Tue Jul 22 22:35:25 EEST 2008

2008/7/22 Alex Eftimie <alex at rosedu.org>:

> Soluția pe care o văd eu este: <select> + <input text ascuns și jquery
> mapat pe activarea uneia dintre opțiunile select-ului, astfel încât să
> ascundă select-ul și să arate input-ul

Scuze pentru mail incomplet: poți încerca:
http://code.google.com/p/jquery-jec/ . Singura problemă pe care o văd,
este că trebuie să explici utilizatorului să scrie în select, atunci
când acesta are focus. Lipsa cursorului face lucrurile complicate.

Uită-te și peste:
http://jquery.sanchezsalvador.com/page/jquerycombobox.aspx care este
edit box.

Și am uitat, soluția cea mai simplă, este să lași opțiunile în select,
iar pentru 'altă opțiune' să incluzi un câmp text adițional.

Spor!

--
Alex Eftimie