[cspay-dev] Modificari site

Eduard Tuþescu eduard_tutescu at yahoo.com
Mon Jul 21 18:48:16 EEST 2008

Salut,

   Am facut urmatoarele modificari la site [1] :

- am modificat culorile meniurilor
- am completat sectiunile :
  - secretara->calendar->universitate(editare nume universitate, data de inceput si sfarsit al anului/semestrului)
  - secretara->calendar->facultate(adaugare/stergere/editare de facultati si catedre)
  - secretara->calendar->vacante(adaugare/stergere/editare de perioade de vacante)
  - secretara->orar->vizualizare(deocamdata orarul poate fi doar vizualizat, nu se pot edita campuri)

  - profesor->vacante(vizualizarea perioadelor de vacanta)
  - profesor->orar(doar vizualizare)

M-am mai gandit in legatura cu sectiunea Asistenta. Am putea sa cream doar o singura pagina(gen [2]) in care sa punem toate informatiile care ne intereseaza(legate de posibilitati de modificare pentru fiecare tip de cont, informatii suplimentare, etc). In acest fel, s-ar scuti un efort de cautare din partea utilizatorului in eventualele sectiuni("ajutor general etc...") si ar fi si mai usor de creat.

Am putea adauga undeva in stanga sus un mesaj care sa identifice contul :
"utilizatorul mimi"

Cred ca sectiunile pentru administrator ar trebui sa fie :
Cont:
  -adauga/sterge/editeaza cont
Profesor:
  - vizulizare
  - editare/stergere profesori(nume, email si materia)
Baza de date :
  - incarcarea bazei de date din fisierul xls

[1] http://anaconda.cs.pub.ro/~cspay/iw2/cspay/login.php
[2] http://dol.ro/Asistenta/index.asp

Eduard.