[cspay-dev] Status CSpay

Cojocar Lucian cojocar at rosedu.org
Sat Jul 19 21:54:55 EEST 2008

Razvan Deaconescu wrote:
> On Sat, 2008-07-19 at 16:54 +0300, Razvan Deaconescu wrote:
> <snip>
>
> Another thing: actualizeaza pagina trac[1] cu structura actuala a
> proiectului, membrii echipei, link-uri catre informatii utile (site,
> form, google spreadsheet, acces la repo etc.). Poti folosi pagina trac a
> vmchecker[2] pe post de template.
Salut,

pentru asta fiecare să se gândească la nişte nume de componente (şiruri
de maxim 9-10 caractere). Iată ce propun eu:

* database -- un director ce conţine un script sql cu formatul actual al
bazei de date

* interface -- conţine următoarele două subcomponente
** teacher -- interfaţa web (iw) văzută de cel ce poate adăuga materii
** secretary -- iw văzută de secretară

* import -- conţine scripturile de încărcare a bazei de date, scrise de
Cătălin

* export -- conţine sursele unui executabil care salvează şi
interoghează baza de date; el scoate fişierele output

Aştept sugestii.
În opinia mea, această structură de directoare o vom avea şi-n trunk, şi
vom lucra de acolo.

Lucian