[cspay-dev] Status CSpay

Razvan Deaconescu razvan at anaconda.cs.pub.ro
Sat Jul 19 16:54:16 EEST 2008

Salut!

Mesajul de fata cuprinde CSpay. Rog sa faceti un 'svn update' inainte de
a citi acest mesaj pentru a avea acces la modificarile pe care le-am mai
facut eu.

Am creat in ~cspay/checkout un checkout al repository-ului de unde pot
fi rulate direct comenzi pe anaconda.

* Catalin
** nice job cu modulul de conversie .xls in DB
** am creat o noua structura de directoare pentru a fi totul mai
intelelibil
** am testat aplicatia si e totul OK; pentru testare:
$ cd ~cspay/checkout/branches/catalin/convert/test
$ php5 convert.php
** in acest moment aplicatia foloseste o tabela de test (xls_test)
** recomand sa iti creezi o tabela de test (copie fidela a tabelei orar
creata de Edi) si sa folosesti fisierul de acoperire a orelor
(Model_acoperire...xls) pentru a popula acea tabela; daca totul merge am
cam terminat cu acest modul
** nu uita sa creezi un fisier de configurare (sau ceva asemanator) cu
ajutorul caruia sa precizezi coloanele bazei de date, in numar egal
coloanelor din fisierul .xls

Edi:
** thumb up pentru interfata & all; totul arata super
** am facut un fisier Makefile in branches/edi care poate fi folosit in
directorul checkout de pe anaconda pentru a publica interfata web creata
de tine:
$ cd ~cspay/checkout/branches/edi
$ make
** publicarea se face in ~cspay/public_html/iw2 cum a precizat Lucian;
interfata este accesibila (si functionala .. yay!)[1]
** Alexandra va integra formul creat de ea in branches/adriana/index.php
in partea de orar
** continua sa lucrezi la backend in parte care nu tine neaparat de
fisierele spreasheet (administrare, configurare calendar etc.)
** cred ca e bine sa faci un pic mai inchise elementele de meniu de pe
barele de sus dupa autentificare (sa apara mai clare)

Alexandra:
** formularul arata foarte bine; good work!
** am creat directorul branches/alexandra/form unde rezida fisierul
index.php din motive de publicare si de scalabilitate (daca vei lucra la
alta componenta vei crea un alt subdirector)
** la fel ca si la Edi am creat un fisier Makefile care va fi rulat (de
pe anaconda) pentru publicarea formularului
$ cd ~cspay/checkout/branches/alexandra
$ make
** formularul este publicat[2]
** trebuie sa discuti cu Edi despre integrarea formularului tau in
interfata web creata de el
** urmatorul pas este completarea functiilor care sa lucreze efectiv cu
baza de date (citirea din baza de date si afisarea + modificarea
valorilor in baza de date); aceasta faza va fi corelata cu integrarea in
interfata web creata de edi

Luci, sa creezi si tu un branch in care sa mentii componenta de
conversie din baza de date in fisierele spreadsheet finale. Cele care
mentin informatiile de plata cu ora.

Nice work so far! /me is delighted. Rog sa tineti la curent progresul pe
lista de discutii ca sa primiti un feedback la timp. Probabil pe la
sfarsitul saptamanii viitoare vom organiza o noua intalnire.

Orice sugestie suplimentara sau precizare este binevenita.

Razvan

[1] http://anaconda.cs.pub.ro/~cspay/iw2/cspay/login.php
[2] http://anaconda.cs.pub.ro/~cspay/iw2/form/