[cspay-dev] Baza de date

Eduard Tuþescu eduard_tutescu at yahoo.com
Fri Jul 18 01:12:58 EEST 2008

  Am modificat baza de date dupa cum am vorbit marti [1].
  Am modificat si site-ul si am creat cateva pagini [2]. Ca sa ma conectez la baza de date am creat fisierul de configurare config.php :
$AdresaBazaDate = "anaconda.cs.pub.ro";
$NumeBazaDate = "cspay";
$UtilizatorBazaDate = "cspay";
$ParolaBazaDate = "C2p4yp422";

$conexiune = mysql_connect($AdresaBazaDate,$UtilizatorBazaDate,$ParolaBazaDate)
	     or die("I can't connect to MySQL");
mysql_select_db($NumeBazaDate,$conexiune)
	     or die("I can't find the ".$NumeBazaDate." database");
 Nu stiu daca variabila $AdresaBazaDate are valoarea corecta, pentru ca nu se conecteaza. Am testat scriptul pe serverul meu local si merge.

 As vrea daca se poate sa cream un subfolder undeva astfel incat sa putem vedea cum arata site-ul.

[1] http://dev.rosedu.org/trac/cspay/attachment/wiki/WikiStart/baza.png
[2] http://dev.rosedu.org/trac/cspay/browser/branches/edi/cspay

Eduard