[cspay-dev] editare

Alexandra Gherghina alexandra.gherghina at yahoo.com
Mon Jul 14 22:39:04 EEST 2008

Buna!

Eu am niste intrebari la partea de modificari ce le poate face secretara.
1) Coloanele A-M raman batute in cuie sau se pot si ele modifica?
2) Coloana M reprezinta altceva fata de B?
3) Ce e CZ fata de IZ la Forma(D)?
4) Ce inseamna cfs din coloana Q?

Ca organizare ma gandeam:
- sa scot coloana A, care oricum e identica, secretara avand acces doar la o facultate
- sa pun la coloanele (pe stil vechi) B,D,E,F,G,J,K,L,M,Q,U drop-down lists cu eventual o intrare "altceva" ca sa nu fie batut in cuie
- restul de casute sa fie de tip lineedit si sa fie afisate chiar sub forma de tabel, ca in xls
- sa se poata face selectarea din baza de date pe anumite criterii - un meniu eventual in partea de sus cu "modifica criterii de selectie"
- sa existe o legenda pentru fiecare camp si ce inseamna variantele de intrare (in special cele care au drop-down) - tot intr-un meniu cu legenda si chiar in timp ce selectezi, cu tool-tip-uri

Any other ideas?

Imi cer cuze de intarziere, ma apuc sa organizez si partea atribuita profesorilor si cel tarziu miercuri o sa fac si o schema sau un demo pentru ambele.

Alexandra