[CSProjects] Short break

Razvan Deaconescu razvan at anaconda.cs.pub.ro
Thu Sep 27 16:33:50 EEST 2007

Salut!

Din pacate nu am mai ajuns de 4 saptamani acasa si ai mei sunt un pic
stresati de acest lucru. Asa ca voi fi absent astazi dupa-masa, maine
toata ziua. Revin sambata dimineata. Stiu ca o sa fie o perioada ocupata
  cu inceputul scolii, dar vreau sa reusim sa avem o faza definitiva
cspay si uso-quest pana marti sau miercuri saptamana urmatoare.

Din pacate, o gramada de raha... aaah ... sarcini birocratice au planat
pe capul meu si a trebuit sa iau o pauza de la aceste proiecte si chiar
de la activitatea academica :|. Voi reveni duminica cu forte proaspete.

Oricum, nu uitati de intalnirea de luni seara ora 20:00.