[CSProjects] CSPay se pregateste de lansare (?)

Razvan Deaconescu razvan at anaconda.cs.pub.ro
Sat Sep 15 14:07:37 EEST 2007

Razvan Deaconescu wrote:

> Corecţie: cu ultima versiune a componentelor din spate?

Am făcut testarea interfeţei web şi merge destul de bine. Am creat o
pagină de wiki unde să fie scrise modificările care vor trebui făcute
(TODO) şi planurile de viitor (Wish List).

O să mă apuc şi de testarea interfeţei în mod text şi interactiv (mie
asta o să-mi trebuiască că e mai rapidă :-P)

Răzvan