[CSProjects] Format fisier de iesire

Vlad Dogaru ddvlad at anaconda.cs.pub.ro
Fri Sep 7 08:54:50 EEST 2007

Razvan Deaconescu wrote:

> Şi tu eşti înscris pe rlug? :-P

It's all ober the damn place :-( Oricum, şi dacă se adoptă oficial în
martie (slabe şanse), o să dureze mult până se trece la el, ceea ce o să
dea odf timp să se răspândească.

> Nu există nicăieri un convertor ods2xls? Eu am mers pe un o ieşire
> pluriformat bazându-mă pe aşa ceva.

Gratis nu prea am văzut. Cel făcut de opendocumentfellowship.org este
deocamdată numai pentru doc.

> Dacă nu există, nu are sens să ne stresăm. Mai degrabă găsim noi
> caracteristici pentru aplicaţia noastră decât să facem aşa ceva.

De acord. Totuşi, pentru a avea „that warm, fuzzy feeling inside”, putem
să recomandăm secretariatelor odf-converter [1], pluginul open-source
pentru MS Office. Nu l-am încercat (asta ar însemna să instalez office),
dar arată promiţător.

Number one reason to date an engineer:
The world does revolve around us; we pick the coordinate system.