[CSProjects] libspreadconv -- Seeking input

Vlad Dogaru ddvlad at anaconda.cs.pub.ro
Wed May 23 01:11:32 EEST 2007

Razvan Deaconescu wrote:
> mai faceti si Fizica semestrul asta?

Sunt unul dintre cei doi nefericiti din seria mea care a ales un
optional numit Fizica Computationala. Programul pe care a trebuit sa il
fac a fost jenant de usor, drept urmare probabil o sa iau punctaj mic la
sesiunea de comunicari unde trebuia sa ni se dea notele (I know,...
deficitar sistem), iar cu teoria sunt in pom. Proful insa e super tare.
Am inteles ca e un fel de legenda locala -- domnul Dan Iordache.
Problema e ca probabil daca nu stiu, o sa am nota mica. La picat nu prea
imi e gandul, ca doar e optional.

Vlad

PS: Nu intreba de ce am ales Fizica Computationala... imi imaginam ca e
ceva ce s-ar folosi in jocuri, mecanica pe calculator etc. Dar nu e.
--
/* no comment */