[CSProjects] libspreadconv -- Seeking input

Vlad Dogaru ddvlad at anaconda.cs.pub.ro
Tue May 22 23:24:12 EEST 2007

Salut,

stiu ca tinta originala era ca libspreadconv sa fie utilizabil si pentru
alte scopuri, dar ar trebui sa echilibram cumva urmatorii factori:

1. Standardul prevede unele lucruri mult peste scopurile noastre. Va
trebui simplificat cumva, pentru ca ar deveni greu de programat si...
(urmatorul punct)

2. Ar trebui sa poata fi folosit avand cunostinte minime legate de
intregul standard -- stiluri, script-uri etc. Sigur, unele lucruri chiar
ar trebui incluse, dar un utilizator ar trebui sa poata pur si simplu sa
tranteasca m, n, si m*n siruri ca sa obtina un ods minimal. Ma refer la
conceptul in sine, nu la structura pe care am definit-o eu initial --
era mai mult de umplutura pentru dupa ce consultam hartiile.

3. Sunt de acord cu ce a scris Razvan, pana la un punct. Informatii
despre stil, de exemplu, pot fi incluse pentru fiecare celula, sau
pentru linii sau coloane intregi. Notice the need for further expansion.
Mai mult, informatia efectiva e numele unui stil definit in alt tag,
deci ar trebui furnizate stilurile in alta parte (dar in aceeasi
structura). Asta simplifica lucrurile, dar altele nu cred ca pot fi
tratate la fel de simplu.

Intrebarea e unde tragem linie intre aspectele astea. Am putea pentru
fiecare rand, coloana, si celula sa avem un dictionar asociat, unde
cheile sunt atribute ale elementului respectiv; dar asta ar presupune ca
utilizatorul sa cunoasca standardul. Si de multe ori, vrei ceva /acum/
si standardul nu e chiar la indemana. In plus, folosirea dictionarului
ar reduce parte din munca libspreadconv la o a itera prin perechi si a
adauga key="val" la tag.

Astept viziunile voastre.

Vlad
--