[CSProjects] Fara intalnire maine

Vlad Dogaru ddvlad at anaconda.cs.pub.ro
Tue May 22 22:46:52 EEST 2007

Razvan Deaconescu wrote:

> [...]
> fost super tare; lucrul care l-am invatat cel mai mult de acolo a fost
> necesitatea crearii unei comunitati ca sa poti crea ceva durabil.
>
> Ca un facut, duminica seara am fost contactat de Sergiu Iordache, un tip
> tare de la CA, care a facut cu mine laboratorul de USO. El si cativa
> colegi au creat un mic site de promovare a FLOSS, denumit ROSEdu
> (http://rosedu.org/); lucru care mi se pare super tare.
>
> Am vorbit cu el si de CSpay si de dorinta mea (sper si a voastra) de a
> continua sa producem proiecte interesante, fun si open source.

Subscriu ;-)

> Am stabilit ca saptamana viitoare sa ne intalnim cu ei; eventual putem
> atrage si alti membri in comunitate; daca reusim sa ne coordonam si sa
> ducem la bun sfarsit o serie de proiecte si sa promovam comunitatea
> toata lumea va avea de castigat.

Cand? Unde? Care ``noi''? Voi sau noi? Pare cam ambigua descrierea.

> Sper sa va uitati si voi peste site si sa veniti cu
> sugestii/propuneri/opinii.
>
> 2. Ixia (firma cu care am eu colaborare) (http://www.ixiacom.com)
> organizeaza un seminar legat de ceea ce se petrece la ei. Vor exista
> prezentari de la angajatii Ixia si de la studentii care fac acuma
> proiectul de diploma.

Suna foarte interesant (in afara de sintagma ``companie
multinationala''), dar e fix si exact in timpul examenului nostru la
engleza. Chiar daca nu e mare stress, e ceva de la care nu ne putem
sustrage. Trist, chiar imi trezise interesul...

> 5. Andrei:
> /* snip */
> accentuez: "dead because they allowed their pride to blind their reason"
> cel mai rau lucru e mandrie fara judecata :-) ... think about that ;-)

There is treatment for that, I am sure. :-P

/* no comment */