[CSProjects] Fara intalnire maine

Razvan Deaconescu razvan at anaconda.cs.pub.ro
Mon May 21 15:19:48 EEST 2007

Salut!

Nu ne vom intalni maine. Intrucat nici Vlad nu poate sa vina si eu am
foarte multa treaba, zic sa ne concentram pe scris de cod si lucru cu
repository-ul de SVN.

In alta ordine de idei:

1. Tocmai am fost la eliberatica (http://eliberatica.ro/2007/index) si a
fost super tare; lucrul care l-am invatat cel mai mult de acolo a fost
necesitatea crearii unei comunitati ca sa poti crea ceva durabil.

Ca un facut, duminica seara am fost contactat de Sergiu Iordache, un tip
tare de la CA, care a facut cu mine laboratorul de USO. El si cativa
colegi au creat un mic site de promovare a FLOSS, denumit ROSEdu
(http://rosedu.org/); lucru care mi se pare super tare.

Am vorbit cu el si de CSpay si de dorinta mea (sper si a voastra) de a
continua sa producem proiecte interesante, fun si open source.

Am stabilit ca saptamana viitoare sa ne intalnim cu ei; eventual putem
atrage si alti membri in comunitate; daca reusim sa ne coordonam si sa
ducem la bun sfarsit o serie de proiecte si sa promovam comunitatea
toata lumea va avea de castigat.

Sper sa va uitati si voi peste site si sa veniti cu
sugestii/propuneri/opinii.

2. Ixia (firma cu care am eu colaborare) (http://www.ixiacom.com)
organizeaza un seminar legat de ceea ce se petrece la ei. Vor exista
prezentari de la angajatii Ixia si de la studentii care fac acuma
proiectul de diploma.

Link-ul catre posterul care va aparea si in facultate referitor la acest
seminar este http://anaconda.cs.pub.ro/~razvan/events/. Mesajul este:

---
Ai auzit de Ixia dar nu stii daca este ceea ce cauti?

Vino si afla despre oportunitatile pe care poti sa le ai alaturi de noi!

Vei afla despre:

- ultimele tehnologii folosite in domeniu
- ce inseamna sa faci parte dintr-o companie multinationala
- ce inseamna cu adevarat sa lucrezi intr-un mediu profesionist si dinamic
- cum poti beneficia de o bursa Ixia
- despre programele Ixia pentru studenti

Iti vor raspunde la intrebari oameni direct implicati in proiectele Ixia
precum si colegii tai, bursierii Ixia.

La final va asteapta un iPOD Nano de 8 GB si alte premii!

Ixia – mai mult decat un job, o cariera!
---

Daca aveti timp va recomand sa veniti. Prezentarile vor fi interesante.
De asemenea, v-as ruga sa publicati acest mesaj + poster si pe
forum-urile din cadrul facultatii pe care sunteti inscrisi (sau poate sa
discutati cu colegii interesati); oricum, incepand de astazi, posterele
vor aparea in facultate.

3. Mihai poti sa continui tu prezentarea site-ului in asa fel incat sa
nu mai apara link-urile alea aiurea pe acolo?

De asemenea, pe partea de website (Mihai) ar trebui sa avem o parte de
ajutor si una de prezentare: partea de ajutor ar trebui sa indice modul
de folosire a interfetei web (Alex's bussiness), iar partea de
prezentare sa prezinte si unor neinitiati ce incercam sa facem noi aici
(partea de plata cu ora & all); asta poate fi, eventual, pusa pe wiki.

4. Andrei, Roxana ... ar trebui sa scrieti macar o bucata de cod ca sa
reiasa cum o sa utilizeze ceilalti interfetele proiectate de voi sau cum
veti utiliza voi interfetele proiectate de ceilalti.

5. Andrei:

---
ALDARIS:

         With all due respect, Zeratul, the Protoss do not run from
their enemies. Aiur is our homeworld. It is here that we shall make our
stand!

ZERATUL:

         Just as your Conclave did? They are dead now, Aldaris, dead
because they allowed their pride to blind their reason. Only if we learn
from their mistakes can we live to avenge them.
---

accentuez: "dead because they allowed their pride to blind their reason"
cel mai rau lucru e mandrie fara judecata :-) ... think about that ;-)