[CSProjects] Site

Razvan Deaconescu razvan at anaconda.cs.pub.ro
Mon May 14 21:29:39 EEST 2007

ca sa nu uit ... :-)

marpha site-ul http://anaconda.cs.pub.ro/~cspay/site/

dar mihai, o chestie: pune si tu drepturi de grup de scriere pe
fisierele din site/ si fa directorul site sticky pentru grup (chmod g+s
site/)

nu te mai deranja, am facut eu asta :-) ; dar sa faci la fel pe
directoarele/fisierele pe care le mai creezi in ~cspay/public_html ca sa
le putem modifica si noi muritorii de rand (de fapt eu sunt root (==
Zeus) si nu-mi sta nimeni in cale :-D)

o idee foarte buna este sa apara pozele voastre acolo la dezvoltatori; o
sa aduc eu maine camera digitala sa facem poze (nu glumesc, chiar mi se
pare o idee buna pentru ca va va identifica cu proiectul ... ar trebui
sa apara acolo la dezvoltatori)

mai discutam maine despre ce ar trebui sa contina paginile 'Proiect' si
'Dezvoltatori'