[CSProjects] Subversion

Razvan Deaconescu razvan at anaconda.cs.pub.ro
Mon May 7 20:05:27 EEST 2007

Vlad Dogaru wrote:
> Done, acum adaugati-va la /var/svn-repos/cspay/hooks/post-commit_emails.
> Sau daca vreti, punem adresa listei de discutii, si un subiect bine
> delimitat, in genul [svn]*.
>
> By the way, acum merge, dar ar trebui user-ul cspay adaugat in grupul
> cspaysvn. Sau mai bine renuntat la cspaysvn si noi toti pusi in cspay,
> dar mai bine nu il zgandarim acum, ca doar ce il facuram sa mearga.

nu m-am putut abtine :-D ... I'm a bad boy, daddy! :-P

toti facem parte din grupul cspay; am sters grupul cspaysvn; s-au
pastrat drepturile de rw pentru grup in repository si bitul sticky pe group

de asemenea, am schimbat drepturile la rw pentru toate directoarele si
fisierele din ~cspay si directoarele au bitul sticky setat; acuma toata
lumea poate sa creeze fisiere in ~cspay fara a se mai lega cu
utilizatorul ~cspay

pentru mai multa siguranta, am 'desfiintat' utilizatorul cspay in sensul
ca acuma nu exista o parola cu care sa se faca login-ul; vom lucra
fiecare de pe contul lui:

cd ~cspay
do_stuff

nu uitati sa creati directoare/fisiere cu drepturi de rw pe grup cand
sunteti in ~cspay; pentrua aceasta, puteti configura, in prealabil,
masca de creare a fisierului/directorului:

umask 0002

e ok faza cu 'desfiintarea' lui cspay?

dovada ca noua configuratie merge:

---
razvan at asgard:~/projects/cspay$ svn import -m "test 3" TEST/
svn+ssh://razvan@anaconda.cs.pub.ro/var/svn-repos/cspay/
Adding         TEST/test3.txt

Committed revision 7.
razvan at asgard:~/projects/cspay$ svn co
svn+ssh://razvan@anaconda.cs.pub.ro/var/svn-repos/cspay/ checkout
A    checkout/test2.txt
A    checkout/test3.txt
Checked out revision 7.
---
anaconda:/var/svn-repos/cspay# ls -lR | grep razvan
-rw-rw---- 1 razvan cspay    6 2007-05-07 19:55 current
-rw-rw---- 1 razvan cspay 100 2007-05-07 19:55 7
-rw-rw---- 1 razvan cspay 401 2007-05-07 19:55 7
---

(pt Vlad: lasa si tu un rand liber inainte de a da reply-ul ... e cam
ingramadit mesajul ... si noua nu ne place sa avem mesaje sau bucati de
cod ingramadite :-) )