[CSProjects] Coding style

Vlad Dogaru ddvlad at anaconda.cs.pub.ro
Mon May 7 16:09:32 EEST 2007

Razvan Deaconescu wrote:
> <underware type="asbestos" value="on">
s/ware/wear
So, sue me, I read /. I am a grammar nazi :-)

> ce ma deranjeaza e modul de declarare a poiter-ului
>
> static struct nod* NU
> static struct nod * DA
>
> compara
> struct nod* a, b;
> struct nod *a, b;
>
> primul iti da, la o vedere prea sumara, impresia ca b este tot de tipul
> struct nod* (adica tot pointer), cand el este de tipul struct nod (adica
> o structura)
Asa fac si eu cand declar variabile, si sunt complet de acord. Dar compara:
struct nod * foo(void)
struct nod *foo(void)
struct nod* foo(void)

A doua nu ma unge deloc la suflet. De obicei o prefer pe prima, dar am
scris in viteza mai inainte. Problema e ca atunci cand declaram o
functie, nu mai poate urma o alta imediat (AFAIK), si deci e mai
important sa apara clar ce intoarce.
> alte observatii necesare:
> parametrii functiilor care sunt structuri vor fi transmisi prin adresa
> (pointer) pentru a nu incarca de pomana stiva; mai ales ca e posibil sa
> vrem sa-i si modificam si daca ii modificam nu o sa se vada in
> exteriorul functiei
De acord. Asta pana si Moraru ne-a spus-o :-)
--
alias give='man'
give head