[CSProjects] Cateva observatii referitoare la wiki

Razvan Deaconescu razvan at anaconda.cs.pub.ro
Mon May 7 13:37:38 EEST 2007

Salut!

Incep sa parcurg ce ati mai completat voi prin paginile de wiki si am
cateva observatii:

- sa incercam sa scriem cat mai corect romaneste:
	s/creeam/cream
	s/creeati/creati
- sa incercam sa scriem cat mai mult romaneste acolo unde se poate:
	s/mailing list/lista de discutii
	s/entry-urile/intrarile
	(observati ca totusi folosesc repository pentru ca nush cum s-ar
traduce; sau daca s-ar traduce ar fi prea ciudat - gen depozit)
- am plasat un set de observatii pe wiki-ul de coding style - o sa
trimit un mesaj pe lista legat de aceste chestii (Vlad, prepare to fight
:-P)

Razvan