[CSProjects] Subversion

Vlad Dogaru ddvlad at anaconda.cs.pub.ro
Sun May 6 17:06:25 EEST 2007

Vlad Dogaru wrote:
> Daca incerc de acasa:
>
> vlad at oldguy ~/code/cspay $ svn co --username=ddvlad
> svn+ssh://anaconda.cs.pub.ro/var/svn-repos/cspay
> Password:
> Password:
> Password:
> vlad at anaconda.cs.pub.ro's password:
> svn: Connection closed unexpectedly
OK, partea asta se pare ca am rezolvat-o, in sensul ca
svn co svn+ssh://ddvlad@anaconda.cs.pub.ro/var/svn-repos/cspay
functioneaza, nu mai cere parola (foloseste cheia privata de tipul pe
care l-am uitat), dar scuipa aceeasi eroare ca si varianta locala:

svn: Can't open file '/var/svn-repos/cspay/db/current': Permission denied

Scuze ca am fost nataflet prima oara, dar din ce am citit ar fi trebuit
sa mearga si cu parametrul ala. Oricum, ceva tot nu functioneaza.

Web 2.0? Hah! Let me know when the web reaches the
same version number as emacs.