[CSProjects] Intalnire CS Projects

Vlad Dogaru ddvlad at anaconda.cs.pub.ro
Tue Jun 19 12:38:21 EEST 2007

Razvan Deaconescu wrote:
> Joi nu prea pot eu.

Atunci vineri dimineata. Dar nu prea dimineata, ca o sa fiu in
recuperari dupa examen :-)

> Daca e mai dificil vineri putem sa lasam pe saptamana viitoare.
> Deocamdata nu am nici un fel de program pentru saptamana viitoare.

Daca colegii nu vor vineri ca invata la ELTH, fii sigur ca pana vinerea
cealalta (cand avem examen), o sa tot invatam la ELTH. Iar dupa aia
plecam acasa (eu cel putin asa o sa fac).

Deci mai bine vineri dimineata. As sugera 10, ca sa nu blestem dimineata
cand ma trezesc :-P Miercuri e out of the question -- mai recapitulam
and stuff pentru joi la SD.

/* no comment */