[CSProjects] More on static functions

Vlad Dogaru ddvlad at anaconda.cs.pub.ro
Tue Jun 19 00:20:54 EEST 2007

Razvan Deaconescu wrote:
> Nu ai ce sa-i faci, asa merge C-ul. Poate ca exista niste extensii GCC
> care sa previna exportarea functiilor intr-un alt modul decat al tau,
> dar nu stiu despre ele. Cat timp tu vei expune doar un set de functii in
> spreadconv.h, te poti baza pe 'bunul simt' al utilizatorului bibliotecii
> ca le va folosi _doar_ pe acelea. Daca nu, asta e treaba lui :-)

OK, asta e clar acum, mai ales ca m-am jucat si eu cu ele intre timp.
Scapasem din vedere exemplul anterior, desi ni l-ai aratat si la USO.

Intrebarea acum este: mai adaug "spreadconv_" si in fata functiilor
astora auxiliare? Ele oricum ajung la nume suficient de obscen de lungi
si de criptice incat sa fie practic imposibil sa cauzeze coliziuni:
	add_unique_rc_style
	create_manifest_file

Mai are vreun rost sa le prefixez la fel ca pe cele pe care _vreau_ sa
le exportez?

/* no comment */