[CSProjects] Server e-mail

Razvan Deaconescu razvan at anaconda.cs.pub.ro
Sun Jun 17 14:28:53 EEST 2007

Razvan Deaconescu wrote:
> Salut!
>
> Daca folositi anaconda.cs.pub.ro pe post de SMTP server va trebui sa va
> schimbati configuratia clientului de e-mail pentru a folosi TLS.
>
> In Thunderbird acest lucru se rezolva astfel:
>
> Edit->Account Settings->Outgoing Server (SMTP) Settings->Edit->Use name
> and password: numele vostru de utilizator->Use secure connection->TLS if
> available
>
> De asemenea am configurat server-ul de POP3/IMAP (Courier) sa foloseasca
> TLS. Daca vreti sa utilizati aceasta facilitate, va trebui sa folositi
> [...]

scuzati; mai sus este "server-ul de POP3/IMAP (Courier) sa foloseasca
SSL" in loc de "server-ul de POP3/IMAP (Courier) sa foloseasca TLS"

Am generat un certificat pentru SSL semnat de CACert (www.cacert.org) ca
sa nu mai fie nevoie de a da OK tot timpul cand spune ca acel certificat
nu este semnat de o autoritate cunoscuta.

Pentru a nu va aparea acel warning va trebui sa adaugati certificatul la
lista de certificate cunoscuta de Thunderbird.

Pentru aceasta:

- descarcati certificatul (http://www.cacert.org/index.php?id=3); este
vorba de link-ul 'Root Certificate (PEM Format)'
- importati-l in Thunderbird:
Edit->Preferences->Privacy->Security->View
Certificates->Authorities->Import (dati check la toate cele 3 casute)

Job's done!

Have fun,