[CSProjects] Sugestie de implementare

Lucian Cojocar cojocar at gmail.com
Sat Jun 16 11:50:48 EEST 2007

În data de 16.06.2007, Vlad Dogaru <ddvlad at anaconda.cs.pub.ro> a scris:
> Salut,

[...]

Salutare,

sa vad daca am inteles.
Sunt doua variante, pentru setarea stilului coloanei (liniei):

1.
Pentru fiecare coloana (linie) din fisier se apeleaza o functie de genul:

    set_col_style(int col_no,  struct spreadconv_col_style **style);
    la fel si pentru linie.

2.
Pentru fiecare stil, se apeleaza:

   add_unique_col_style(struct spreadconv_col_style *, int T);

   unde int T, este un tip de coloana (linie).

Apoi pentru fiecare coloana (linie), se apeleaza:

   set_col_style(int col_no, int T);

Daca am inteles bine, prefer a doua varianta, pentru ca se pot defini
stiluri implicite,
adica apelul functiei add_unique_col_style poate lipsi.

Am si eu o intrebare, structurile  spreadconv_row_style si spreadconv_col_style,
nu pot fi una si aceeasi?

Lucian