[CSProjects] Mai multe foi intr-un spreadsheet

Vlad Dogaru ddvlad at anaconda.cs.pub.ro
Fri Jun 15 15:59:49 EEST 2007

Salut,

stiu ca am vorbit sa cream mai multe spreadsheet-uri, cate unul pentru
fiecare luna. Intrebarea mea este daca credeti ca va fi nevoie ca un
spreadsheet sa contina mai multe foi (sheets). Stiu ca aspectul ar putea
fi schimbat pe parcurs, dar nu as vrea sa il schimb chiar inainte de
prima varianta functionala.

Posibilitatea existentei mai multor foi ar complica structura de date
care reprezina un spreadsheet, dar si codul din libcspay. Iar in
conditiile in care e posibil sa nu folosim niciodata mai mult de o foaie
pe spreadsheet, s-ar putea sa nu merite. Pe de alta parte, daca am
particulariza pentru o singura foaie, am pierde din aplicabilitatea
libspreadconv in alte cazuri.

Pentru moment, incep cu o singura foaie, dar va rog sa anuntati cat mai
posibil daca sunteti de alta parere.

/* no comment */