[CSProjects] Anaconda mail server 'stupid' config

Razvan Deaconescu razvan at anaconda.cs.pub.ro
Thu Jun 14 20:25:25 EEST 2007

Alex Eftimie wrote:
> Nu are legatura cu mail, dar daca tot esti inapoi,

not yet :-) ... sambata ajung; o sa vreau sa ne intalnim candva
saptamana viitoare sa mai discutam; ne mai auzim zilele urmatoare

> ar fi bine daca ai
> putea seta wiki-ul sa nu mai accepte editari/modificari de la
> non-useri. Am primit niste SPAM pe pagini de la roboti care au reperat
> aceasta "vulnerabilitate".

done!

totul se realizeaza prin editarea fisierului
~cspay/public_html/wiki/LocalSettings.php (la care aveti toti acces),
urmarind indicatiile de aici:
http://www.mediawiki.org/wiki/Manual:%24wgGroupPermissions