[CSProjects] [cspay-commit] New commit to cspay by cojocar

Vlad Dogaru ddvlad at anaconda.cs.pub.ro
Tue Jul 24 16:42:34 EEST 2007

Lucian Cojocar wrote:
> În data de 24.07.2007, Vlad Dogaru <ddvlad at anaconda.cs.pub.ro> a scris:
>> Salut,
>>
>> In ultimul commit (revision 63), fisierele cspay.c si cspay.h apar cu
>> caractere ciudate in ele. Mai precis, inainte de fiecare EOL este un ^M
>> (exact asa apare in vim la mine). E ceva ce ar trebui sa schimb in
>> configuratie?
>
> cspay.c: ASCII C program text, with CRLF, LF line terminators
> getopt.c: ASCII C program text

Oops, I remember now. Sorry :-)

>> De asemenea, numele `getopt' e intentionat acelasi cu getopt(3)? Nu de
>> alta, dar ar putea crea confuzii daca vreunul din programe foloseste si
>> GNU getopt, pe langa cel scris de Lucian.
>
> Nu are nicio legatura, adica vine de la get options, propune te rog un nume.

Got no clue here, dar ca sa imi omor singur argumentul, libcspay nu o sa
foloseasca GNU getopt pentru ca nu primeste parametri in linia de comanda.

All the best,
Vlad

--
What we've learned since Djikstra's ``Goto considered harmful'' is that
stupidity (if you'll pardon the loaded word) transcends any language