[CSProjects] Cerere

Razvan Deaconescu razvan at anaconda.cs.pub.ro
Mon Jul 23 23:14:11 EEST 2007

Lucian Cojocar wrote:
> Salutare,
> as fi vrut sa instalez o extensie de syntax highlighting pentru media
> wiki[1], sper sa nu ti se para ceva deplasat (inutil).
> Am nevoie de pachetul *highlight*, instalat.
>
> [1] http://www.mediawiki.org/wiki/Extension:ASHighlight

It is done. Nu e nicidecum ceva deplasat:
---
anaconda:/home/razvan# dpkg -l 'highlight'
Desired=Unknown/Install/Remove/Purge/Hold
| Status=Not/Installed/Config-files/Unpacked/Failed-config/Half-installed
|/ Err?=(none)/Hold/Reinst-required/X=both-problems (Status,Err:
uppercase=bad)
ii  highlight      2.4.5-1.1      An universal source code to formatted
text c
---

Nu ezitati sa imi cereti instalarea de pachete care sunt utile pentru
voi sau pentru dezvoltarea proiectelor.