[CSProjects] ROSEdu status

Dumitrache Cosmin cosmin.dumitrache at yahoo.com
Mon Jul 23 10:13:49 EEST 2007

Salut.

M-a rugat Razvan sa va explic un pic care-i treaba cu USO Quest.

In principiu o sa fie un fel de joc care iti pune la incercare cunostinele de USO. O sa fie intergrat cumva in site-ul cursului, studentii putand sa se logeze de acolo.

Scopul ar fi sa faca din cursul de USO o experienta mai interesanta si sa starneasca interesul studentilor.

Ideea jocului ar fi ca fiecare student sa primeasca prin mail un "question of the day", sa raspunda la ea si, rapsanzand corect, sa primeasca puncte, crescand astfel in nivel (de la peasant la USO guru, sa ceva de genu asta). Sau . . . in loc de intrebare poate sa fie o sarcina ce trebuie indeplinita. Eventual aceste puncte din joc vor fi transformate in puncte bonus pentru curs.

Inca un aspect al jocului ar trebui sa fie posibilitatea de a da "challenge" unui alt utilizator. Utilizatorul vizat poate sa accepte sau nu (sau . . . ne mai gandim noi). In cazul in care accepta, primesc fiecare cate o intrebare si sunt punctati corespunzator in functie de respuns. Va exista eventual o restrictie de nivele pentru "challenge", astfel incat diferenta de nivel intre cei doi sa nu fie forte mare. Am putea sa instituim si o limita de timp pentru a da raspunsul, dar si acest lucru ramane de discutat.

In ceea ce priveste implementarea nu am hotarat inca nimic, urmand sa decidem dupa ce stabilim clar ceea ce trebuie sa faca jocul. In orice caz, o sa trebuiasca sa folosim o baza de date in care sa stocam intrebarile, iar interfata cu utilizatorul (in mod special pentru challenge) va trebui sa fie accesibila dintr-un browser web (poate un java applet sau o aplicatie ajax, in cazul in care nu rezolvam totul prin e-mail).

Stiu ca sunt inca multe ambiguitati, asa ca ramane ca fiecare dintr noi sa vina cu propuneri/completari/modificari, si sa stabilim impreuna aspectul final al jocului.

Numai bine.

Cosmin Dumitrache
cosmin.dumitrache at yahoo.com

Razvan Deaconescu <razvand at cs.pub.ro> wrote: Salut!

Din pacate eu o sa plec in 5 minute acasa asa ca nu pot sa ofer un
e-mail consistent referitor la statusul curent ROSEdu.

O sa-l rog pe Sergiu sa trimita un e-mail cu portarea site-ului pe
anaconda & all.

De asemenea, o sa-l rog pe Cosmin sa trimita un e-mail cu ideea noastra
de USO Quest care am dori sa fie realizata prin intermediului
comunitatii ROSEdu. Undeva pe luni, marti o sa creez cu Razvan
(Rughinis) un plan de atac si il posta pe site-ul ROSEdu pentru a porni
initiativa.

De asemenea, am discutat cu Sergiu si, destul de probabil, va avea loc o
discutie joi (probabil mai pe seara ca sa fie racoare). O sa va tin la
curent cu detalii.

Toate bune,