[CSProjects] The case for Python

Vlad Dogaru ddvlad at anaconda.cs.pub.ro
Wed Jul 18 14:41:03 EEST 2007

Alex Eftimie wrote:

> Ok, Vlad ti-ai pastrat aciditatea sa-ti facem rost de o baza sa te
> transformam in apa si sare => mare.

But... but... vorbeam serios. Realizez ca fiecare are propriul program
si eu unul chiar as fi raspuns si dupa o saptamana. Motivele pentru care
ai ajuns tarziu in discutie sunt sigur ca sunt intemeiate, chiar nu
vroiam sa trag pe nimeni de coada.

<asshole><all_caps>
Nu vorbi de chimie si de mare in aceeasi propozitie. Instrumentul
Diavolului si cel al distractiei (?) nu au loc unul de celalalt.
</all_caps></asshole>

Vlad :-)
--
I'm going off the rails on a crazy train.