[CSProjects] The case for Python

Vlad Dogaru ddvlad at anaconda.cs.pub.ro
Wed Jul 18 12:15:54 EEST 2007

Alex Eftimie wrote:

> Am ajuns mai tarziu in discutia aceasta, asa ca nu stiu daca mai e
> ontopic sa spun ca si eu sunt de acord cu folosirea python pentru tot
> (me, php guy).

Dupa parerea mea ar fi fost ontopic si dupa o saptamana din moment ce
suntem cu totii implicati in cspay :-)

> Exista si cred ca este mult mai folosita de cat wxPython, biblioteca
> (sau ce nume poarta in Python) pygtk ( http://www.pygtk.org/ ).

Stiu ca atunci cand ne uitam peste toolkit-uri grafice pentru cspay am
vazut GTK, Qt, si wxWidgets. GTK stiu ca are niste probleme pe Windows,
dovada Pidgin si instalarea lui ciudata care pune si o versiune de GTK
locala.

> Numai bine si sa scriem cod curand!

Umm... si eu! :-)

/* no comment */