[CSProjects] The case for Python

Vlad Dogaru ddvlad at anaconda.cs.pub.ro
Tue Jul 17 22:29:50 EEST 2007

Razvan Deaconescu wrote:

> Total de acord. Dar care este gradul utilizare al bibliotecii lui Vlad.
> Daca are toate facilitatile de care avem nevoie putem sa amanam faza cu
> portarea pe Python.
>
> Vlad?

Right, double posting shamelessly:

* genereaza tabele
* poate desena borduri si diferite dimensiuni de celule, dar nu poate
imbina celule
* formulele sunt pur si simplu transcrise in fisier, dar cred ca e
suficient. Cred ca asta face si odfpy

* *nu* poate face text colorat sau bold
* *nu* poate face mai multe sheet-uri
* not tested
* memory hog -- odfpy cred ca scrie direct in fisiere. Oricum, probabil
nu foloseste libspreadconv cat overheadul interpretorului de python.

Sper ca nu am uitat nimic,

/* no comment */