[CSProjects] Parametrii in linia de comanda

andrew b andreibuhaiu at gmail.com
Sun Aug 12 15:07:24 EEST 2007

Salut!

Avem o mica problema in legatura cu parametrii din linia de comanda, Alex
sugereaza foarte tare sa folosesc getopt si astfel sa respect standardul
linux, eu nu prea sunt de accord pentru ca se pierde o anumita logica.

Cum arata in momentul actual main-ul "cspay -x xml -n -f ini" nu este
corect, daca e sa luam dupa Alex ar fi corect indiferent de ordine, el mai
si sugera sa eliminam parametrii "-i" si "-n" pe care ii dorea lucian si
astfel se mai elimina din problemele de logica.

Mai era si problema daca fisierul xml era optional, Lucian mi-a zis ca
trebuie sa-l citesc mereu din linia de comanda, dar Alex mi-a zis ca poate
fi si unul implicit.

Eu ma supun cu bucurie majoritatii asa ca va las sa discutati si intr-un
final sa fac modificarile necesare.

Andrei