[CSProjects] CSpay - ROSEdu

Vlad Dogaru ddvlad at anaconda.cs.pub.ro
Fri Aug 10 11:41:01 EEST 2007

Razvan Deaconescu wrote:
> Salut!
>
> După cum probabil ştiţi, iniţiativa ROSEdu a început să prindă din ce în
> ce mai multă culoare: (http://www.rosedu.org/dev/; USO-quest este
> proiectul principal).
>
> Există liste de discuţii, forum, suport de dezvoltare (trac) cu wiki,
> timeline, svn view, etc.
>
> Există 3 alternative pentru CSpay:
>
> * rămâne aşa cum este
> * îi punem un trac
> * îl includem în ROSEdu (site-ul de dezvoltare va fi, astfel, accesibil
> prin http://www.rosedu.org/dev/cspay)

Eu cred ca ar trebui inclus in ROSEdu (god, all the caps... they are
killing me :-P), iar URL-ul actual sa fie pastrat pentru programul
propriu-zis. Mi se pare ca aaconda.CS.pub.ro/~cspay are ceva mai multa
credibilitate pentru potentiali utilizatori sceptici decat
rosedu.org/~cspay.

Stiu ca sunt echivalente cele doua link-uri, observam doar ca ar trebui
sa il folosim pe primul, si sa includem links pentru `report a bug' or
something.

> Decizia vă aparţine în totalitate întrucât constituiţi echipa de
> dezvoltare şi aveţi "drepturile de autor".
>
> În caz că întrebaţi, includerea în ROSEdu înseamnă avantajul unei
> vizibilităţi mai intense a proiectului şi beneficiul unor contribuţii
> externe mult mai importante. Pe de altă parte, se pot dilua, în timp,
> contribuţiile pe care le aveţi asupra proiectului din cauza unor
> contribuţii din ce în ce mai mari din exterior.
>
> Nicidecum nu veţi pierde însă drepturile de autor asupra proiectului.
> ROSEdu nu e FSF :-) ... e doar o comunitate.

Asta a fost tare. Inca mai rad :-) And I mean out loud!

Number one reason to date an engineer:
The world does revolve around us; we pick the coordinate system.