[CSProjects] Cerere modul pe Anaconda (PHP-GD)

Alex Eftimie alexeftimie at gmail.com
Wed Aug 8 11:25:43 EEST 2007

On 8/8/07, Razvan Deaconescu <razvan at anaconda.cs.pub.ro> wrote:
> Am completat urmatoarele campuri:
> zi: marti, post: 89, fel: asistent, fac: A&C, disc.: nimic (as in nada,
> blank, spatiu gol), curs: curs, seria: CC, orele: 8-12
>
> In momentul in care apas mai mult imi apare mesajul ca nu poate accesa
> generate.php.

Am facut acelasi lucru in Epiphany 2.18.1 si nu imi apare eroarea
(functioneaza as expected).

Ma gandesc ca poate fi o problema legata de Javascript si de cache,
adica in browserul tau ruleaza o versiune mai veche a form.js, iar
dintr-o eroare in functia more() nu mai interpreteaza 'return false'
despre care vorbeam.

Prin urmare, ceea ce te rog este fie sterge cache (de la Edit,
Preferences, Security) fie incarca fortat din nou toata pagina (cu
Ctrl+F5).

> Razvan

Alex Eftimie