[CSProjects] Cerere modul pe Anaconda (PHP-GD)

Alex Eftimie alexeftimie at gmail.com
Tue Aug 7 23:25:56 EEST 2007

On 8/7/07, Razvan Deaconescu <razvan at anaconda.cs.pub.ro> wrote:

> Foarte buna sugestia.

> Done!
>
> Din pacate, nu stiu daca mai e nevoie de o configuratie suplimentara.
> Anunta-ma daca mai trebuie facut ceva.
>
> Razvan

Din cate se vede (http://anaconda.cs.pub.ro/~cspay/info.php ) extensia
gd nu este activa.
Banuiesc ca la instalare a modificat fisierul php.ini
(/etc/php5/apache/php.ini) adaugand o linie de genul: extension=gd.so
iar singurul lucru care ar trebui facut ar fi un restart al serverului
apache, prin: apache2 -k restart

Cred.

--
Alex Eftimie