[CSProjects] Rethinking master.conf

Lucian Cojocar cojocar at gmail.com
Thu Apr 26 17:49:00 EEST 2007

În data de 25.04.2007, Alex Eftimie <alexeftimie at gmail.com> a scris:

> Nu structura arborescenta, ci apartenenta unei catedre la o singura
> facultate. Numai razvan ne poate lamuri :-?.
> Eu stiu ca toate cursurile de matematica la noi, la CC, s-au facut cu
> profesori de la catedrele de Matematica ale Facultatii de Stiinte
> Aplicate. Prin urmare, catedra de Matematica (1,2, 3 etc) este
> inscrisa la FSA [1], dar este "accesibila" si altor facultati (ACS
> i.e.).

Banuiesc ca pasii pe care-i va urma un utilizator vor fi (in aceasta ordine):

 1. completarea numelui utilizatorului
 2. alegerea catedrei din care face parte (=> seful de catedra)
 3. alegerea facultatii la care preda
 4. ... alti pasi

Daca mergem pe acesti pasi rezulta ca putem avea un fisier de genul:

 <cspay-config>
 <!--Configurare vacante, zile  nelucratoare etc./-->
        <catedre>
                <catedra nume="Metode numerice" fac="AC" sef="vasilica"/>
                <catedra nume="Metode numerice" fac="ELTH" sef="frate
vasilica"/>
                <catedra nume="Arderea gazului" fac="FILS" sef="unchi
vasilica"/>
                <!-- fac, de mai sus are valoare de _sediu_ al catedrei-->
        </catedre>
        <facultati>
                <facultate fac="AC" nume="Automatica si Calculatoare"
decan="lipsum"/>
                <facultate fac="FILS" nume="Inginerie in limbi
straine" decat="lipsus"/>
        </facultati>
 </cspay-config>

Propun sa folosim si prescurtarile AC, IMST, ELTH, etc. pentru
usurinta scrierii fisierelor, chiar daca e ceva redundant.

PS. fisierul e si pe wiki:
http://anaconda.cs.pub.ro/~cspay/wiki/index.php/Talk:Draft_master.conf

Lucian