[CSProjects] Rethinking master.conf

Vlad Dogaru ddvlad at anaconda.cs.pub.ro
Wed Apr 25 21:24:07 EEST 2007

Stiu ca am desfiintat discutia de la inceput, dar eu unul nu sunt
multumit cu ce ne ofera fisierele .ini pentru configurarea master.conf.
Vazand ca exista o biblioteca pentru parsing de XML in C[1], ma cam face
sa regret compromisurile pe care le implica fisierele .ini. Deci, hai sa
comparam ce ar iesi (la prima vedere) in XML fata de ce e acum pe wiki
la draft master.conf[2] (nu ca nu as admira efortul contribuitorilor):

<cspay-config>
     <universitate nume="UPB" rector="lipsum" />
     <semestru nume="Semestrul 1" start_date="01.10.2006"
         end_date="01.02.2007" />
     <vacanta start_date="22.12.2006" end_date="05.01.2007" />
     <vacanta date="01.12.2006" />
     <facultate nume="Automatica si Calculatoare" decan="lipsum">
         <catedra nume="Calculatoare" sef="lipsum />
         <catedra nume="Automatica si Informatica Industriala"

             sef="lipsum" />
     </facultate>
</cspay-config>

Argumente:
* mult mai logic, mai natural, mai usor de citit si de scris
* mai usor de tinut evidenta. Draft-ul curent implica o lista, apoi
label-uri care trebuie sa reia lista
* tehnologie mai noua
* ar fi putin contradictoriu sa generam XML si sa nu folosim acelasi
lucru pentru fisiere de configurare, mai ales cand problema noastra
``striga'' XML.

[1] http://www.nongnu.org/scew/
[2]
http://anaconda.cs.pub.ro/~cspay/wiki/index.php?title=Draft_master.conf&oldid=53
--
Web 2.0? Hah! Let me know when the web reaches the
same version number as emacs.