[CSProjects] Model formular

Razvan Deaconescu razvan at anaconda.cs.pub.ro
Tue Apr 24 22:31:29 EEST 2007

Alex Eftimie wrote:
> Am postat o versiune de start a formularului pe care va trebui sa il
> completeze platitul cu ora la
> http://anaconda.cs.pub.ro/~cspay/form.html .
> Este doar o schita, asa ca nimic nu e batut in cuie, orice feedback
> fiind necesar si binevenit.

lasand la o parte asezarea select-urilor (adica probabil ca o sa fie mai
centrate sau mai asezate si facute in CSS), design-ul este OK

ar trebui insa si un buton de less; daca dau un more din greseala raman
cu el in plus

sa nu uiti de chestia aia cu advanced cu orele pe par sau pe impar sau o
data la 3 sau la 4 saptamani

la completarea orarului mi se pare ca trebuie precizat daca este vorba
de o ora de curs/aplicatie si id-ul asistentului pe numele caruia se
tine ora (probabil ca aia era fel post la tine acolo); poate ca in loc
de grupa se poate ceva de genul serie/grupa; cursul se tine cu o serie
(asa am fost eu trecut la plata cu ora anul trecut)

sa nu uitati sa-l facem XHTML :-)

Razvan