[CSProjects] CSpay Wiki

Razvan Deaconescu razvan at anaconda.cs.pub.ro
Sun Apr 22 17:43:36 EEST 2007

Salut!

Am pus pe picioare wiki-ul:
http://anaconda.cs.pub.ro/~cspay/wiki/index.php/Plan

Am creat contul cspay pe anaconda. Pana sa gasim metode mai bune de
utilizare in comun a acestuia o sa va ofer parola: 2up3ru23r

Mihai, poti sa copiezi tu in ~cspay/public_html fisierele tale care
dadeau forma site-ului? Nu uita sa adaugi in pagina principala un link
catre wiki.

Recomand sa va faceti conturi si apoi sa folosim wiki-ul ca suport de
documentare/planificare/jurnalizare de sarcini.

Va rog sa adaugati orice pagina care va poate fi utila.

Prima pagina am pastrat-o cat de cat curata:
http://anaconda.cs.pub.ro/~cspay/wiki/index.php/Main_Page ca sa aveti in
vedere si link-urile de ajutor.

Cine are idee buna de design pentru o pagina de wiki pentru proiect este
invitat sa o puna in aplicare.