[CSProjects] Modularitate

Razvan Deaconescu razvan at anaconda.cs.pub.ro
Wed Apr 18 15:57:57 EEST 2007

Salut!

M-am mai gandit la ceea ce avem noi de facut si as vrea sa ne concentram
si pe ideea de reutilizare a componentelor proiectului.

In mod evident nu o sa ne arucam cu capul inainte fara a pune la punct
un design sanatos. La ce ma gandesc eu acum este sa modularizam cat mai
mult aplicatia.

Ma gandesc la modulul de generare a XML-ului (acea biblioteca). Sa avem
o structura (clasa, whatever) generica care sa contina un pointer de
functie  (sau mai multi si diversi parametri). Acesti parametri sa fie
folositi pentru a genera un fisier .xml specific pentru a fi inclus
intr-un .ods sau xml de OpenXML2007.

La fel ma gandesc si la implementarea interfetei utilizatorului. Sa avem
o structura in care sa poata fi incluse campuri sau alte chestii si in
momentul submit-ului sa se apeleze o functie specifica.

In acest fel, partile non-generice vor fi incluse in aceasta structura,
urmand ca partile generice sa fie ... well,generice, si sa poata fi
reutilizate.

Nu stiu cat de usor o sa fie asa ceva de realizat, dar ar fi super daca
am face asa ceva (nu stiu neaparat daca vom mai folosi acele parti
generice, dar este un criteriu foarte important de design).