[CSProjects] Trac, anyone?

Razvan Deaconescu razvan at anaconda.cs.pub.ro
Fri Apr 13 13:48:09 EEST 2007

Alex Eftimie wrote:

> Asa cum singur spui, nu pare o idee grozava, asa ca votez contra (sic).
> Sa incercam sa pastram lucrurile simple folosind solutii clasice
> (CVS+mailing lists+...); in felul asta putem invata mai multe decat
> bazandu-ne pe o solutie all-in-one.

Si eu sunt un pic contra ... mai mult din perspectiva faptului ca ne
putem prinde urechile intr-un soft care face prea multe; hai sa Keep It
Simple si sa utilizam numai soft-uri bune pentru o anumita chestie; mai
discutam la intalnire despre ce ne trebuie (in afara de lista de
discutii (checked), cred ca ar mai fi nevoie de un wiki, sistem de
versioning, bug tracking, etc. ... ramane sa discutam marti cand o sa ne
intalnim)