[CSProjects] Trac, anyone?

Vlad Dogaru ddvlad at anaconda.cs.pub.ro
Fri Apr 13 07:09:43 EEST 2007

Salut,

privind pagina de development a Pidgin[1], Alex a avut o idee care mi-a
adus un zambet sadic pe fata. Ce parere aveti de Trac?[2] E un wiki,
issue tracker, SVN frontend, etc. Problema e ca e scris in Python (don't
look at me, Alex suggested it) si s-ar putea sa aiba destul de multe
dependente (FastCGI sau mod_python for starters). Si ca e cam ciudat de
administrat; eu am vrut sa il folosesc pentru proiecte locale (teme,
etc.) de vreo doua ori si m-a enervat prea tare -- pentru ceva asa de
usor de folosit pe web, e al naibii de greu de administrat din consola.
Dar avem pe cineva mai priceput daca vi se pare interesanta ideea :-)

Pe de o parte, ar fi o scula moderna si toate alea, dar pe de alta ar
face lucrurile mult mai usoare, ceea ce nu stiu daca e bine: in loc de
mailing list am avea un wiki desfigurat, si am avea interfata web la
Subversion.

Voi ce parere aveti? Eu nu sunt foarte incantat de idee, dar am adus-o
in discutie -- poate nu vad eu toate avantajele.

Vlad

[1] http://developer.pidgin.im/
[2] http://trac.edgewall.org/
--
Web 2.0? Hah! Let me know when the web reaches the
same version number as emacs.