[CSProjects] Re: SMTP Trouble: Relay Access Denied

Razvan Deaconescu razvan at anaconda.cs.pub.ro
Tue Apr 10 11:30:47 EEST 2007

Vlad Dogaru wrote:
> Salut,
>
> Incercam adresa de mail de pe anaconda, folosind Thunderbird. Si am constatat
> ca nu pot trimite mail catre alt server in afara de anaconda. Spune (printre
> altele) "Relay access denied". Am intrebat pe IRC si cineva a sugerat ca serverul
> nu ar permite relay din cauza spam-ului, ceea ce e realist, tinand cont ca stau
> in camin. Probabil exista si wise-guys. Ma intereseaza sa stiu daca asta e problema
> sau daca gresesc eu ceva in configurarea lui Thunderbird. Username si password sunt
> in place; la asta m-am gandit intai.

salut! e de la mine! :-)

relay acces denied inseamna ca am configurat server-ul de SMTP in asa
fel incat numai mesajele de la anumite adrese IP vor fi transmise mai
departe (daca mai tii minte de la USO exista open mail relay care
transmit mesaje de oriunde indiferent de increderea in sursa)

am nevoie de adresa ta IP externa (cea cu care iesi din camin) :-)

(ar trebui sa configurez Postfix-ul sa faca autentificare pe baza de TLS
si sa scap de problemele astea ... will do that soon)

Razvan

pentru ceilalti: trimiteti-mi, va rog adrese voastre IP externe ca sa
puteti folosi anaconda ca server SMTP