[cdl-studenti] Prezentari CDL

Ada-Mihaela Solcan ada.solcan at gmail.com
Sun May 24 13:18:45 EEST 2015

Buna!

Duminica viitoare, 31 mai, de la 12:00 este ultima intalnire de la CDL.
Asadar, e randul vostru sa ne prezentati proiectele.

*Ora*: 12:00 - as vrea sa ajungeti pe la 11:45, daca se poate, ca sa putem
incepe la 12
*Locatia*: EG 106
*Invitati*: noi + public extins, o sa incurajam sa participe si lume de la
ROSEdu, alti studenti interesati etc.

*Desfasurator*:
   - rezumatul acestei editii CDL + cateva cuvinte despre ROSEdu
   - fiecare mentor va face o scurta prezentare (maxim 5 min) a proiectului
   - dupa fiecare proiect studentii participanti vor prezenta activitatea
lor in acest semestru: ce ati invatat, cu ce ati contribuit, ce veti
continua sa faceti in continuare (maxim 10 min).

Asadar, va rog, ca fiecare sa-si faca o prezentare cu cateva slide-uri
despre activitatea sa. Puteti, si va incurajez, sa colaborati cu mentorii
vostri si chiar cu noi.

Daca nu participati duminica, va rog, sa-mi dati un email pana joi seara.

De asemenea, as vrea sa iesim si la berela dupa, ca tot nu am iesit deloc
in timpul semestrului.

Ada