[cdl-studenti] Prezentare finala CDL - 30 mai

Ada-Mihaela Solcan ada.solcan at gmail.com
Tue May 12 14:32:20 EEST 2015

Buna,

Daca am muta prezentarea finala duminica, pe 31 mai, v-am incurca cu ceva?
Daca e cineva dintre studenti care ar putea veni sambata, dar nu si
duminica, il rog sa dea un reply la mail sa anunte ca sa putem fixa data
prezentarii finale.

Cum am mai zis, in cadrul prezentarii veti povesti si celorlalti la ce ati
lucrat in cadrul CDL si veti face un scurt demo.

Ada