[cdl-studenti] Recomandare studenti GSoC

Razvan Deaconescu razvan at rosedu.org
Wed Mar 25 21:46:04 EET 2015

Catalin Constantin Usurelu <catalin.usurelu5 at gmail.com> writes:
> Salut Razvan, acum 2 ani am fost student la GSOC pentru Debian iar acum m-a
> rugat fostul mentor sa il ajut in gasirea unor studenti mai buni care ar fi
> interesati de proiectele propuse de el (unul este pentru Debian si unul
> pentru Drupal).
>
> Stiu ca tu esti mai implicat in ROSEdu si in activitati de popularizare a
> GSOC-ului si in calitate de asistent/profesor poate stii pe cineva
> interesat/care nu si-a gasit inca proiect. Acel student ar avea oricum un
> avantaj daca este recomandat de mine (doar pentru proiectele mentorului meu
> [...]

Salutare, tuturor.

Cătalin (la Cc), autorul mesajului de mai sus, a fost student la GSoC și
acum caută pe cineva care să participe la GSoC la un proiect de Debian
și unul de Drupal împreunuă cu fostul său mentor.

Timpul este scurt dar proiectele sunt interesante iar Cătălin poate să
vă ajute pentru realizarea propunerilor. Cine este interesat? :-)

Dacă vreți "să vă băgați" dați-i un e-mail lui Cătălin cu Cc la
mine. Cât mai repede :-)

Răzvan