[cdl-studenti] Py4School: awesome impact

Robert Roventa rov_93 at yahoo.com
Thu Jul 2 18:37:09 EEST 2015

Buna Laura,
As vrea sa stiu mai multe detalii despre py4school deoarece as vrea sa particip la proiectul asta.
O zi buna,Robert

     On Thursday, July 2, 2015 1:17 AM, Laura Vasilescu <laura at rosedu.org> wrote:

 Hello,

Caut persoane care să:
- le pese de procesul educațional din România
- considere că predarea informaticii în școlile din România are nevoie
de un boost de energie
- să fie pasionate de tehnologie

Restul lucrurile se învață, în echipă. :)

Motivul e acela de gândire/generare a contentului potrivit pentru
py4school. Dacă îți dorești să faci parte din echipă, dă-mi un mail pe
privat cât de curând. Nu trebuie să te afli fizic în
România/București.

Laura