[cdl-studenti] CDL Curs 7 - duminica 26 aprilie

Ada-Mihaela Solcan ada.solcan at gmail.com
Fri Apr 24 00:13:25 EEST 2015

Buna,

Cum m-ati rugat sa mutam cursul de aceasta saptamana duminica pentru ca
destul de multi dintre voi aveti partiale sau recuperari sambata, iar
doodle-ul [0] si discutiilor avute in particular cu o parte dintre voi au
aratat ca ar fi o idee buna sa facem asta, saptamana asta *CDL-ul va avea
loc duminica 26 aprilie, tot intre 10 si 14. *

Sper ca nu v-am dat planurile peste cap, dar si voi mi-ati zis tarziu ca
ati prefera sa mutam.

Dar la fel ca intotdeauna daca nu puteti ajunge, va rog sa ma anuntati pe
mail pe mine si pe mentor.

Ada

[0] http://doodle.com/skvhii6m5th3xuqc