[cdl-studenti] Academy+Plus - o altfel de "școală"

Laura Vasilescu laura at rosedu.org
Fri Jun 13 22:00:46 EEST 2014

Hei,

Am dat întâmplător (via Dragoș Manac) de Academy+Plus, un proiect ce
se vrea a fi o școală alternativă (gratuită) de dobândire de
competențe în domeniul IT. Din ce am citit, proiectul este inspirat
dintr-un program franțuzesc, Ecole 42. [1]

"Instruirea" se face cum s-ar spune de unul singur. Ți se pun la
dispoziție "challenge-uri" (aka. teme) din diverse domenii. Tu trebuie
să le rezolvi.

Ce mi-a atras atenția este programa pe care aceștia o oferă [2]. Am
rămas chiar foarte impresionată (și știți că-s greu de impresionat
:P).

Îi găsiți pe fb și pe site-ul lor. Eu o să dau mai departe către
elevii de liceu. Ar fi super dacă ați fwd acest mail și voi mai
departe. :)
https://www.facebook.com/AcademyPluss
http://academyplus.ro/

[1] http://venturebeat.com/2014/06/13/this-french-tech-school-has-no-teachers-no-books-no-tuition-and-it-could-change-everything/?utm_content=buffer709c2&utm_medium=social&utm_source=facebook.com&utm_campaign=buffer
[2] http://academyplus.ro/sites/default/files/Programa%20Academy%2BPlus.pdf

Laura